AI VOICE Palvelu - Yleiset toimitusehdot 13.05.2024

Yleistä

AI VOICE-palvelu on Tmi Sivupisteen (y-tunnus: 1756588-4) verkkosivusto (24h.fi). Palvelun asiakkaana voivat olla kuluttajat, yritykset ja yhteisöt.

Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.05.2024 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat

Palvelun tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat eivät sisällä veroja (ALV 0%), joka ilmenee tilauslomakkeessa ja tilausvahvistuksessa.

Toimituskulut

Tilauksesta peritään 4.90€ toimituskulu sekä 0.01€/kirjain. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut tilauslomakkeella, ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus

Voit tilata tekstipuheeksi tuotteita tilauslomakkeellamme. Tilatessasi sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat

Tilaus maksetaan jälkikäteen laskulla. Lasku lähetetään, kun tilaus on toimitettu.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Pidätämme oikeuden olla toimittamatta hyvän tavan tai lain vastaista tekstiä puheeksi.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitusaika

Yleisin toimitusaikamme tilauksesta on vuorokauden sisään. Huomioithan että käsittelemme tilauksia arkisin maanantaista perjantaihin klo 9-17.

Rajattu peruutusoikeus

Palvelutuotteilla tai digitaalisella sisällöllä ei ole peruutusoikeutta, jos palvelu on kokonaan suoritettu tai digitaalisen sisällön toimittaminen sähköisesti on aloitettu sinun annettuasi suostumuksesi toimittamisen aloittamiseen ja jos peruutusoikeuden puuttumisesta on kerrottu ennakkoon.

Pidätämme oikeuden tarvittaessa palauttaa tekstistä ääneksi palvelusta saadun kirjainkohtaisen veloituksen 0.01€/kirjain ja/tai toimitusmaksun 4.90€.

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tilaus ei vastaa odotuksiasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Emme vastaa asiakkaan tekemistä kirjoitusvirheistä.

Asiakaspalvelu

Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

Asiakaspalvelun sähköposti: support@24h.fi

Asiakaspalvelun puhelinnumero: 045 333 5580

Asiakaspalvelun aukioloajat: Ma-Pe 9-17

Vastuunrajoitus

Tmi Sivupiste ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).